Acasa Politica Politica Internationala Viata Business(afaceri) Masini Tehnologie Mancare Manipulare Filme si seriale AI in action Despre mine Contact Abonare Newsletter RSS Politica de confidentialitate
Viata si Politica blog

Viata si Politica

Israelul a fost atacat

Data publicarii: 2023-10-08 06:03:33 Autor: Robert Stanciulescu
Timp estimat pentru citirea articolului: 4 minute

Israel

E foarte interesant ce se intampla in Israel. Acolo a pornit un razboi intre Palestina (Hamas) si Israel. De fapt razboi a fost tot tmpul numai ca acum s-a produs la o noua scara. Hamas a atacat Isrelul pe uscat, pe mare si prin aer, adica o intreaga operatiune militara bine pusa la punct.

Ce e interesant in toata chestia asta e ca nimeni nu a stiut nimic. Nici Mossad, nici CIA, nimeni! Serviciile secrete vestice au demostrat ca nu stiut nimic despre toate astea. De ce? Asta e o intrebare la care vor trebui multi sa raspunda. Asta mai arata ceva, si anume ca nu Hamas e in spatele acestei operatiuni. Hamas sau orice alta organizatie terorista nu e capabila sa organizeze asa ceva in atat de multa liniste. Si cred ca nici Iranul singur nu a capabil de asa ceva, asa cum se vehiculeza.

Mai sunt niste chestii interesante: celebrul Iron Dome israelian a fost muci. Am vazut in atacul asta cu rachete ca celebrul Iron Dome isrelian a fost complesit si si-a aratat limitele. Adica nu prea sa facut nimic cand Palestina a lansat ploaia de rachete. 

Cryptmail - client de email cu criptare end to end

Ceea ce se intampla in Israel va arata ca SUA nu e capabila sa-si apere aliatii

De ce Israel? Poate va intrebati asta, eu va spun sincer ca m-am intrebat. De ce Israel si de acum? Daca iti raspunzi la asta vei intelege mai multe din ceea ce se intampla. Au fost niste chestii care s-au intamplat pe acolo si totul a inceput cu schimbarea de pozitie a Arabiei Saudite. Apoi cu apropierea tot mai mare a Iranului de Rusia. 

Ceea ce a organizat Hanmas si acea ploaie de rachete care a aratat limitele Iron Dome sunt organizate de niste specialisti. Unii care stiu cum lucreaza CIA si Mossad. Parerea mea e ca doar rusii si chinezii ar fi capabili de asa ceva. De ce Israel? Asta e chestia extrem de interesanta! Pentru ca eu ma astept ca SUA sa nu poata ajuta Israelul. Cei care au facut acest plan l-au facut astfel. Si o sa vedem cum Israelul va fi coplesit, iar SUA va fi incapabila sa-i apere. 

Asta se doreste a se demostra: ca SUA nu e capabila sa-si mai apere aliatii. Daca nu e capabila sa apere Israel si sa-l ajute va fi un semnal de alarma pentru toti ceilalti. Asta va arata ca toate tarile din alianta cu SUA sunt vulnerabile si ca nu mai pot fi sustinute si aparate. Daca ceea ce se intampla in Israel va reusi se vor schimba extrem de multe in lumea asta. 

As vrea ca ceea ce intuiesc sa nu fie adevat, dar cred ca Hamas nu s-ar fi avantat in aceasta oepratiune speciala fara a avea sustinerea rusilor si a chinezilor. 

Va spuneam ieri intr-un articol ca eu am sesizat ca de cateva luni razboiul s-a mutat din Ucraina. Asta cu Israelul e o noua faza. Si deja a demostrat ca serviciile secrete cel mai bine cotate din lume sunt impotente. Primul punct a fost deja demostrat.

Nu uita sa te abonezi la newsletter!

Adesoft, firma care a creat aceasta platforma de blogging, iti ofera o platforma B2B pentru companii:  Platforma B2B

Iti recomand cartea mea despre manipulrare: Stai departe de manipulari

Platforma de mesagerie instanta cu criptare de nivel guvernamental: CeFaci

Etichete articol:
razboi Hamas Israel
0 Aprecieri

2 Comentarii

  • Vaida Janos

    2023-10-08 18:19:07
    In spatele acestui atac, nu este doar Iran, sau China si Rusia. Ci intreg vestul.
    A mai existat un astfel de conflict acum cativa ani, in 2020 sau 2021, iar pe atunci, Israelul ar fi avut posibilitatea sa distruga in totalitate aceasta organizatie terorista, dar vestul a exercitat presiuni aspura Israelului sa inceteze actiunea. iar dupa 11 zile, Israelul a cedat, si a incheiat un armistitiu, fara sa distruga aceasta celula terorista. Iar acum, se vad consecintele interventiei vestului. N-ar mai fi existat acum acest razboi, daca, occidentul ar fi lasat atunci Israelul sa distruga Hamas.
    Pt razboiul de acum, intreg occidentul este de vina.
    Iar SUA nu este un aliat adevarat al Israelului. Este doar un aliat de fatada.
    Un aliat adevarat, nu te constrange sa incetezi focul contra celor care te-au atacat, ci dimpotriva, te sustine.
    Sa nu mai zic de faptul ca, in perceptia lumii, SUA intotdeauna a fost vazut ca un stat anti-terorist, care a invadat chiar si Afghanistanul, ca sa distruga Al-Qaida.
    Iar acum cativa ani, facea presiuni asupra Israelului sa opreasca atacurile impotriva Hamas.
    Pai, un astfel de stat este orice, dar numai un aliat nu-ti poate fi.
    SUA era un aliat al Israelului pe timpul lui Trump, dar nu acum.
    Pe timpul lui Trump, Hamas n-a avut curajul sa atace Israelul. Oare de ce?! Deoarece, cu Trump nu te joci... daca Hamas ar fi atacat atunci, poti fi sigur ca, ar fi trimis pana si armata americana. Iar Hamas stia asta, de aceea n-au avut curajul sa atace Israelul pe atunci.
    Iar dupa ce a plecat Trump, si a venit licuriciul la putere, Hamas a avut curajul sa atace Israelul de 2 ori pana acum. Iar asta spune multe.
    Sa nu mai zic de faptul ca, Qasem Soleimani - unul dintre cei mai periculosi generali iranieni, care avea legaturi foarte apropiate/stranse cu organizatia Hamas, a fost asasinat la ordinul lui Trump.
    In plus, Trump a recunoscut Ierusalimul ca fiind capitala Israelului, si a recunosc si Inaltimiile Golan apartinand Israelului.
    Dar licuriciul ce a facut... cu ce a ajutat Israelul?? Cu nimic!
    Sa nu mai zic de faptul ca, un stat care doreste, militeaza si cauta mai mereu sa te imparte, sa-ti imparta propriul tau teritoriul, este orice, dar numai un aliat nu-ti este.
    SUA era aliatul Israelului pe timpul lui Trump, dar nu acum. Acum este doar prin vorbe, sau pe hartie... asa de ochii lumi.

    • Robert

      2023-10-08 18:34:56
      Nu te contrazic, dar evrei au putere in SUA, sunt foarte multe grupuri d einfluenta in SUA. Iar evreii ai oamenii in locuri bine puse in tot ceea ce inseamna statul american. Si nu numai in SUA se intampla asta.
    • Vaida Janos

      2023-10-08 20:55:03
      Da, evreii au influenta in SUA si nu numai, dar... depinde foarte mult si de ce evrei este vorba. Evrei sunt si George Soros si Bernie Sanders, care de fapt sunt anti-Israel.
      Sa nu mai zic ca, Soros este declarat persoana non-grata in Israel.
      Nu toti evreii din lume sunt pro-Israel. Multi sunt evrei doar cu numele si pt ca au ceva sange evreiesc in ei. Atat! in rest, n-au nicio treaba cu Israelul sau cu Iudaismul. Nici macar n-au cetatenie Israeliana.
      Asa si Zelenskie e evreu, dar nici macar nu detine cetatenie Israeliana. Pai, eu sunt mai ungur decat Soros, Sanders si Zelenski evrei. Eu macar am dubla cetatenie, detin si cetatenie maghiara de 10 ani, iar acesti &
    • Vaida Janos

      2023-10-08 21:05:03
      Iar cat despre Iron Dome, evident ca, nu poate avea o eficenta de 100 %. Si acum 2 ani cand au mai fost bombardamente, a avut o eficienta de 90 %. Asta inseamna, o ineficienta de 10 %. Si a avut o astfel de marja de ineficenta, deoarece, bateriile anti-aeriene la un moment dat, trebuiesc reimplute, iar in timpul respectiv, nu au cum sa fie functionale.
    • Robert

      2023-10-09 05:34:19
      E foarte clar ca sunt oameni si oameni. Soros e anti Netaniahu, nu neaparat anti Israel. El vrea controlul presei acolo, asa cum face peste tot. Nu ii iese are resentimente.
    • Robert

      2023-10-09 05:36:47
      Nu stim eficiente Iron Dome, nu avem cum, nici nu pre putem calcula noi. Un sistem mult laudat care si-a aratat liitele, din punctul meu de vedere. Daca o singura rachet loveste teritoriul si are focos nuclear ai degeaba un astfel de sistem, nu?
    • Vaida Janos

      2023-10-09 08:50:33
      Israelul are mai multe sisteme anti-aeriene, nu doar Iron Dome. Iron Dome este pt rachete cu raza scurta de actiune. Mai are alte 2 sisteme pt rachete cu raza medie si cu raza lunga.
      Cat priveste rachetele nucleare, nu cred ca cineva va da cu 5000 de rachete nucleare dintr-odata, intr-un timp scurt, asa cum se fac in cazul rachetelor cu raza scurta.
      Pt rachete cu raza medie se folosete un sistem denumit &
    • Robert

      2023-10-09 16:35:18
      Asa e, nimeni nu va da cu 500 de rachete nucleare deodata, dar daca din alea 500 5 sunt nucleare tu nu stii care sunt alea. Despre asta ziceam. E suficient sa cada una si gata.
    • Vaida Janos

      2023-10-09 21:18:33
      Da, vei stii care sunt alea nucleare.
      Cum am mai zis, Israelul are 3 sisteme anti-aeriene diferite. Si toate acestea pot fi folosite impreuna.
      Iron Dome e pt rachete mici si cu raza scurta de actiune, nu pt rachete balisitice sau nucleare.
      In cazul in care vin 5 rachete nucleare din 500, va intra in actiune sistemul Arrow 3.
      Dar, acum cu Hamas, nu are rost sa fie folosite toate cele 3 sisteme diferite, deoarece, Hamas nu lanseaza rachete balistice, nici macar de croaziera. Ci au niste rachete de genul HIMARS sau TORNADO (in cazul rusilor). Adica niste rachete care au o raza de actiune pana in 100 km cel mult.
      Israelul pt astfel de rachete folosete sistemul Iron Dome. Pt rachete de croaziera, foloseste sistemul &
    • Robert

      2023-10-10 05:33:50
      Ce incerc sa spun eu ca daca un astfel de sistem nu are 100 acurtete nu face altceva decat sa limiteze daunele nu sa le previna. Lumea crede ca un astfel de sitme e capabil sa elimine orice ameninare. Asta intelegera lumea cand s evorbea de Iron Dome. Can scadem eficienta ca e 90 sau ca e 20 la suta e cam acelasi lucru. Daunele oricum vor fi facute. Doar alegi ce oameni mor si ce cladiri vor fi distruse

Lasa-ne un comentariu







Introduceti suma : 1+89=



Viata si Politica

Un blog in care discut depre politica si metehnele politicienilor, despre masini si vehicule electrice, despre business, afaceri si antreprenoriat, despre tehnologie si despre mancare.

Newsletter

Cea mai buna metoda de a ramane informat

Cartea Stai departe de manipulări

Cartea Stai departe de manipulari, Autor Robert Stanciulescu

Nor etichete

Site-urile mele

Despre viata, politica, tehnologie

Management, logistica si antreprenoriat